موزاییک واش بتن فرچه ای

جهت تولید واش بتن ابتدا مواد و مصالح (سیمان، سنگ‌دانه، پودر سنگ و آب)داخل میکسر کاملا ترکیب شده وسپس درون قالب لاستیکی ریخته و روی میز ویبره قرار می‌دهند تا در اثر لرزش حباب‌های درون واش بتن از بین رفته و تراکم آن افزایش یابد. پس‌ از اینکه موزاییک در محیطی مرطوب به مقاومت نسبی دست‌یافت، آن را از قالب خارج نموده و توسط ماشین فرچه ای سطح آن شسته و به‌ صورت برجسته درمی‌آید و به قسمت انبار رفته تا به مقاومت مورد نیاز رسیده و  آماده ارسال شود

موزاییک واش بتن آنتیک (ساب خورده)

جهت تولید واش بتن ساب خورده ابتدا مواد و مصالح (سیمان، سنگ‌دانه، پودر سنگ و آب)داخل میکسر کاملا ترکیب شده وسپس درون قالب لاستیکی ریخته و روی میز ویبره قرار می‌دهند تا در اثر لرزش حباب‌های درون موزاییک از بین رفته تراکم آن افزایش و یابد. بعد از اینکه واش بتن در محیطی مرطوب به مقاومت نسبی دست‌یافت ،آن را از قالب خارج کرده و زیر دستگاه ساب گذاشته تا به صورت یکنواخت سطح رویه ساب خورده شود.این سبک تولید به دلیل جذب اب پایین تر نسبت به واش بتن فرچه ای بیشتر مناسب مناطق با رطوبت بالا (شمال کشور)می باشد.

موزاییک واش بتن درجا 

قبل از ورود تجهیزات تولید موزاییک به صنعت ساخت‌وساز،  واش بتن به‌صورت درجا ساخته و در محل اجرا  می‌شد. در این روش مخلوط بتن آماده در محل درون قالب‌های موردنظر ریخته شده و بعد تا رسیدن به مقاومت نسبی از تردد روی سطح واش بتن خورداری نموده و در مرحله بعد شستشوی سطح  با فشار آب باعث شده  سیمان اطراف سنگ‌دانه‌ها شسته شده و قسمتی از سطح سنگ‌ها برجسته ‌گردد. این سبک اجرای موزاییک به دلیل عدم دارا بودن فرمولاسیون دقیق ساخت، و حباب دار بودن مخلوط کیفیت پایین تری دارد.

موزاییک واش بتن پرسی 

تولید واش بتن پرسی نیازمند دستگاه پرس می باشد که به صورت دولایه تولید می شود ابتدا مخلوط سنگ و سیمان ترکیب شده به صورت خیس را در قالب ریخته و سپس جهت لایه دوم مخلوط ترکیب شده ماسه و سیمان به صورت خشک را زیر دستگاه پرس قرار داده و پرس می‌نمایند. پس از عملیات پرس، موزاییک از قالب خارج‌شده و به مدت یک روز در محیطی مرطوب نگهداری می‌شود و سپس سطح شستشو (واترچت  و یا فرچه)داده می‌شود و موزاییک آماده ارسال می باشد.

 

کاربری موزاییک واش بتن عبارتند از:

  • کف حیاط
  • پیاده رو سازی
  • محوطه سازی با چمن
  • باغ و ویلا
  • کفسازی پارک
  • روف گاردن
  • تمامی فضاهای بیرونی

 

 

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما

تهران-سیدخندان-خیابان بنی هاشم
شنبه - پنجشنبه: 7:00-18:00
Sangstoneco@gmail.com 09123977593